Vitray


Vitray nereden düştü aklına derseniz, yine önce eskileri değerlendirme, değerlenmiyorsa alma politikasından yola çıkarak, mutfaktaki abajurun camını boyamak istememden çıktı fikir. Araştırırkende önüme cam boyama derken vitraylı pek çok güzel iş çıktı. İlk resimdeki sunbreaker gibi aksesuarların yanında lambalar ve kapı camlarını da çok sevdim. Benim mutfaktaki lamba neye benzeyecek bilmiyorum ama şimdilik sadece okuma öğrenme aşamasındayım. Sırada boyanmayı bekleyen çok eşya var, ikinci olarak bir şifoniyerin rengi değişecek, mavi olsun istiyorum mesela, kendime yapacak çok iş çıkaracağım gibi yine, ne güzel meşgul olmak. Yeniden işe başlama, çalışma vaktim gelmiş de geçiyorken, bundan daha iyisini bulamıyorum kendime uğraş.

2 yorum:

  1. Canım yaaa yine süper bir şey bulmuşsun:) vitrayı ben de çok severim. özellikle de pencerelere uygulananlarını seviyorum. ama bu duvara asma objesi kuş veya başka herhangi bir yere harika olur. kuşlu olması da ayrıca güzel..bak gene bana isteyecek bir şey buldun ben şimdi gelince bunlardan da ararım:):)senin lambayı da görmeyi bekliyorum son haliyle meraktayım:)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Tuğbacım ben bu ara örgüyü hafifletince başka konulara daldım, kuşlu olan aksesuara ışık kırıcı deniliyor sanırım özellikle ışık alan bir cama asılınca süper bir görüntü oluyor. Ahmet beyde baykuşlusunu gördüm süper birşeydi. Lambaya hala başlamadım ama umarım birşeye benzer :)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...