7 Aralık 2017

Dün gördüğüm şey beni çok şaşırttı, artık solmaya başlayan sümbülüm yeni bir dalla tomurcuk verip tekrar açıyor, ilk defa böyle birşey oldu çok mutlu oldum.
Birkaç gündür harıl harıl örnekler modeller bulup güzel kartlar hazırlamaya çalışıyorum bir kısmı yola çıktı diğerlerini hala hazırlıyorum. 
Aralık ayının ilk haftası ve biz çoktan yeni yıl havasına girdik bile. İlk sürprizler ve güzellikler dün kapımızı çaldığında bu kadar mutlu olacağımızı bilmiyorduk. Bu güzel geleneği iyi ki başlattılar,  Aralık ayı benim için sürpriz dolu bir ay oluyor çünkü beklediğim zarflardan bazen çocukluğuma gittiğim pullu noel babalı kartlar bazende yetenekli ve zevkli ellerden çıkmış kendi elleriyle  hazırlamış içten güzel satırlarla dolu şahane kartlar. Düşünülmek, özenilmek tarifi zor bunun, hatta kelimeler bize hissettirdiklerini anlatmak için soğuk ve samimiyetsiz bile kalıyor. O yüzden tekrar teşekkür ediyoruz Çınar ve ben, kocaman yüreğinizde bize de yer verdiğiniz için, kitana ve ebygale...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Söz uçar, yazı kalır...